Bestseller wiosna ’13

Sól do kąpieli

Sól do kąpieli

W okresie wiosennym Waszym ulubionym produktem okazała się sól do kąpieli o zapachu zielonej herbaty. Naturalna, gruboziarnista sól mineralna z suszonymi liśćmi regeneruje i wygładza skórę, odpowiednio ją nawilżając. Dzięki takiej kąpieli ciało staje się przyjemni odświeżone. Po długiej i męczącej zimie, zabiegi z użyciem herbacianej soli pozwalają przywrócić skórze właściwy wygląd i pomagają się zrelaksować. Zielona herbata wspomaga proces odnowy, dotleniając komórki skóry i chroniąc ją przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych. Jest bogatym źródłem witamin i mikroelementów dzięki czemu doskonale pielęgnuje całe ciało.

One thought on “Bestseller wiosna ’13

  1. Ojej… przypomniały mi się dawane lata kiedy dodawałam sól do kąpieli. Niestety nie pamiętam jaka to była sól bo było to dawno. Po przeprowadzce mam tylko kabinę prysznicową, a nie mam wanny i nie mogę korzystać z takich dobroci 😦 Teraz pozostaje mi tylko stosowanie żeli pod prysznic, najczęściej avon sesnes. Jeśli chodzi o zieloną herbatę, to ostatnio modne się stały kosmetyki nie tylko z zieloną herbatą, ale też olejkiem arganowym.

Skomentuj

